Ons centrum Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Antwoord op de meestgestelde vragen over Covid-19 vaccinatie
Antwoord op de meestgestelde vragen over Covid-19 vaccinatie
Geplaatst: 2 maart 2021

Lees hier de meestgestelde vragen over COVID-19 vaccinatie en een update over de COVID-19 vaccinatie oproepen. More information about the Dutch vaccination programme against COVID-19 available in English.

NPA kwaliteitskeurmerk
NPA kwaliteitskeurmerk
Geplaatst: 1 maart 2021

NPA (Accreditering van het Nederlandse Huisartsen Genootschap) is hét kwaliteitskeurmerk in de huisartsenpraktijk. Eind vorig jaar zijn alle SGE centra ge-audit door de NPA. Een kritische auditor onderzoekt op basis van gesprekken met medewerkers, vragenlijsten en checklists of de kwaliteit van de huisartsenzorg voldoet aan de richtlijnen van de NPA.

SGE staat op de eerste plek in de eHealth Meetlat van Zorgbelang Brabant en Zeeland
SGE staat op de eerste plek in de eHealth Meetlat van Zorgbelang Brabant en Zeeland
Geplaatst: 16 februari 2021

De eHealth Meetlat is een onafhankelijk onderzoek van Zorgbelang Brabant en Zeeland naar de digitale diensten van zorgverleners. Welke zorgverleners zijn het meest vooruitstrevend in het aanbieden van eHealth-basisdiensten?