Online diensten e-Consult


SGE biedt u de mogelijkheid om 24 uur per dag uw gezondheidsvraag te stellen aan uw huisarts via een e-Consult. Dit is enkel bedoeld voor klachten die reeds bekend zijn bij uw huisarts. Klik op de button hieronder om een e-Consult aan te vragen.

e-Consult

Hoe werkt een e-Consult?

U stelt uw gezondheidsvraag digitaal aan de huisartsenpraktijk. U krijgt daarna binnen enkele dagen een antwoord op uw vraag. Heeft u daarna nog een vraag? Vraag dan opnieuw een e-Consult aan.

Veilige inlog met DigiD + SMS
U kunt inloggen met uw DigiD en ontvangt vervolgens een sms-verificatie. Dit is het hoogste veiligheidsniveau bij DigiD. Meer informatie of direct een DigiD en SMS aanvragen? Klik hier.

Voor spoedeisende zaken die niet kunnen wachten, adviseren we u contact op te nemen met de centrumassistente.

Uitgelicht
Contact met het gezondheidscentrum
Contact met het gezondheidscentrum
Geplaatst: 17 maart 2020

Het advies is tot in ieder geval 6 april om zo weinig mogelijk fysiek contact met elkaar te hebben en te zorgen dat mensen met klachten thuis blijven. Toch kan het zijn dat u een vraag heeft aan uw huisarts of andere zorgverlener in het centrum. Wat zijn nu de richtlijnen? En wat zijn de mogelijkheden voor andere vormen van contact met de zorgverlener bij uw gezondheidscentrum?

Gezondheidsklachten
Gezondheidsklachten
Geplaatst: 17 maart 2020

Heeft u hoestklachten/ keelpijn/ last van snotteren en/of lichte verhoging, blijf thuis! Neem bij toenemende benauwdheid/ kortademigheid EN koorts boven 38 graden contact op met uw huisarts. Lees in dit artikel meer over wat u bij welke klachten het beste kunt doen.

Uw medicatie
Uw medicatie
Geplaatst: 17 maart 2020

Door het coronavirus hebben wij momenteel te maken met grote drukte. Hierdoor kan het verwerken van uw medicatie mogelijk 2 dagen langer duren dan normaal het geval is. Wij willen u daarom verzoeken om niet te bellen met de vraag of uw medicatie klaarstaat. Wanneer uw medicatie klaarstaat, dan sturen wij u een e-mail of een sms-bericht.