Online diensten Bel me terug SGE Prinsejagt


Wij willen u informeren dat SGE Prinsejagt vanaf woensdag 7 december gebruik gaat maken van een nieuw telefoonsysteem.
Dit houdt in dat u als patiënt zowel in de ochtend als de middag geen terugbelverzoek meer krijgt, maar in de wachtrij komt.
Wij hopen u met dit nieuwe systeem beter van dienst te kunnen zijn

---------------

Wilt u graag teruggebeld worden door de centrumassistente op een tijdstip dat u uitkomt? Dan kunt u dit in onderstaande formulier aangeven.


Bel me terug

Vanaf 7 december 2022 niet meer beschikbaar
Uitgelicht
Nieuw telefoonsysteem per 7 december
Nieuw telefoonsysteem per 7 december
Geplaatst: 30 november 2022

Wij willen u informeren dat SGE Prinsejagt vanaf woensdag 7 december gebruik gaat maken van een nieuw telefoonsysteem.

Bekendmaking nieuwe naam
Bekendmaking nieuwe naam
Geplaatst: 25 november 2022

SGE en zorggroep DOH gaan vanaf 1 januari 2023 samen verder. Dat gebeurt natuurlijk onder een nieuwe naam!

Digitaal Dichtbij
Digitaal Dichtbij
Geplaatst: 24 november 2022

Via MijnGezondheid.net (online) en via de MedGemak app (mobiel) kunt u makkelijk en snel met ons in contact komen.